Tairua 1 - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Tairua 1 - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Tairua 1

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

08 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Tairua

Vandaag een wat winderige en grauwe dag. We gaan op weg richting Coromandel. In die omgeving staan grote Kauri bomen. Om bij de eerste wandeling te komen moesten we een kilometer of 25 off the road rijden. Leuk om te doen Frank vond het iets minder. De wandeling heette 309 kauri grove ( Waiau Kauri ). Een kleine wandeling tussen hoge bomen waaronder d Siamese Kauri Tree. We vervolgde onze route richting een volgende wandeling waarvan de vrouw bij het infocenter vertelde dat deze wandeling 2.5 uur zou duren. Bleek een wandeling van bijna 6 uur te zijn. En dat gaan we dus niet doen. Dus veel in de auto gezeten vandaag. En gezien de weg met veel bochten zijn werden we er aardig gedraaid van. Verder wel nog wat gewandeld hier en daar om toch even een luchtje te scheppen.