Van Kaeo naar Tairua - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Van Kaeo naar Tairua - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Van Kaeo naar Tairua

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

07 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Tairua

Vandaag een lange reisdag. Qua kilometers valt het wel mee, ongeveer 500 km, maar een heuvelachtige route met veel bochten.
Hier hebben we een leuke lodge, appartement.
Hier zijn we wel opgeschrikt door het "stadsalarm". Het waaiede hier wel hard, storm. Dus we dachten we worden geevacueerd of zo, dus wij de straat op, maar zo local wife zei dat dit regelmatige gebeurde en niks aan de hand was. No worries dus.

• 08 Januari 2013 - 08:15

Harry Kluver:

Beste Frank en Johan,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat jullie dromen in goede gezondheid mogen uitkomen.
    Ik vind het geweldig om jullie reisverhalen te lezen. De start van de dag met "the aussiekiwiboys down under" is een goede manier om de dag te beginnen in Zundert. (enige jaloezie is wel aanwezig)

Nog veel plezier en keep the stories coming.

Groetjes uit Zundert.
    Harry

• 08 Januari 2013 - 14:51

Martin En Loes:

Eindelijk weer wat reisverhalen. We merken wel dat jullie ontzettend genieten en heel veel ondernemen. Zorg wel dat je heelhuids thuiskomt. Geniet er nog van en op naar het volgende reisverhaal.