Van Arliebeach naar Mackay - Reisverslag uit Mackay, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Van Arliebeach naar Mackay - Reisverslag uit Mackay, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Van Arliebeach naar Mackay

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

19 December 2012 | Australië, Mackay

Toen wij deze richting opreden kwamen we langs Eungella National Park. Om dit te kunnen bereiken, moesten we flinke klim met de camper maken. Vele haarspeldbochtjes. Frank hing deze tijd in de beugels...... Heelhuds aangekomen. Onze wandelschoenen aangetrokken en een hike van zo'n 6 km gemaakt. Een wandeling door het regenwoud met een paar uizichtpunten.. Hier stond ook een zgn "arch tree". Een boom metbopen wortels, waar je door heen kan lopen.
Eind van de middag op de camping aangekomen, stond een grote vrachtwagen met aanhanger naast ons. Op deze wagen stonden prints van jonge knullen. met letter 1Dworld. FF met die knullen op de foto :-) :-) . Blijkt het dus de popgroep one direction te zijn. Waarschijnlijk heel populair, maar wij kennen ze niet. Worden wij dan ook een dagje ouder........

• 23 December 2012 - 11:58

Peter Enlisette:

.hoi frank en johan zo te lezen vermaken jullie je best wel .ik heb nuook vakantie (7 dagen) wij wensen jullie van ons allen prettiggefeestdagen. en nog veel plezier in de komende weken van jullie vakantie.

peter en lisette

• 27 December 2012 - 10:31

Stannie:

Wat gaaf dat je One Direction bent tegengekomen! Veel jonge meiden zullen jaloers zijn! Hoe was de Kerst daar? Hebben jullie nog iets speciaals gedaan? Hier is het net lente, 10 graden. Geen sneeuw te zien.

• 27 December 2012 - 10:31

Stannie: