Van Townsville naar Arliebeach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Van Townsville naar Arliebeach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Van Townsville naar Arliebeach

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

18 December 2012 | Australië, Airlie Beach

Een toch wat langere reisduur dan dat we hadden ingeschat. We dachten zelf dat we er een uurtje of twee zouden rijden. Maar gezien de vele roadworks en het wat langzamere verkeer reden we er anderhalf uur langer op. We verbleven hier twee nachten. Gelukkig hadden we onze excursie al geboekt. Dus de rest van dag hebben we door de stad gewandeld. Gezwommen in een aangelegde lagoon waar het prima zwemmen was.En na een simpele maaltijd weer op tijd naar bed. Het was nog maar 21 uur klinkt vroeg maar we waren ook al vroeg op. De volgende ochtend werden we opgehaald voor onze excursie naar '' Whitisland''. Eerst gesnorkeld, dit was echt geweldig!! Mooie koralen,vissen,het leek net of we in een aquarium zwommen. Je had er verschillende dieptes.Fantastisch!!!We vervolgende onze dag met een supersnelle boot naar Whitisland. Wat een plaatje!!! Het zand witter dan wit,het water blauwer dan blauw en bos groener dan.......... Kortom allebij een lendedoekje voor en we waanden ons in de film ''Bleu Lagoon'' :-) :-) Hup de boot weer in en naar de andere kant van het eiland gevaren. Eenmaal aangemeerd voelde je het fijne witte zand tussen je tenen. De bemaning zorgde voor een heerlijke bbq. Kortom onze dag kon niet meer stuk. En daarna weer op fullspeed weer terug naar het vaste land.

• 21 December 2012 - 13:11

Jack:

Wat een prachtige grootse reis maken jullie toch! Mooie verhalen en foto`s, ik volg het graag.
    groetjes en blijf vooral schrijven hoor!

• 21 December 2012 - 23:20

Helma Graumans:

Wat leuk dat jullie zo genieten. Ga zo door!!!