Van Darwin naar Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Van Darwin naar Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Van Darwin naar Cairns

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

12 December 2012 | Australië, Cairns

Onze eerste deel van de reis zit erop. Web hebben 4238 km gereden. We vliegen vandaag naar Cairns. Heerlijk ontbeten bij een Italiaans koffietentje. We dachten en lekker late machiato te hebben besteld. Heerlijk was deze niet echter super, supersterk. Dus maar snel om een andere koffie gevraagd en gelukkig ook gekregen, een goede service. Nog wat geshopt. We hebben voor op de camper kertversiering gekocht, een rode neus voor de grill en rendieroren voor aan de ramen. Lekker kitsch! Nog wel de rode neus kwijt geraakt. Nadat we het bonnetje uit de vuilnisbak hadden gevist, konden we deze omruilen voor een ander pakket. We hadden de verkoopster wijs gemaakt dat er geen neus in zat :-) :-) .Verder wat tijd genomen om ons weblog bij te werken. Gratis wifi, we blijven de dutch aussiekiwiboys he :-)
S'avonds in Cairns aangekomen en de taxichauffeur kon het hotel niet vinden, ondanks zijn tomtom. Uieindelijk wel bij ons hotel aangekomen.

• 13 December 2012 - 14:04

Sanne:

He Frank & Johan.

Genieten jullie een beetje daarzo?! Leuk om de reisverslagen te volgen!!
    Veel plezier nog,

Groeten Sanne