Katherine. - Reisverslag uit Katherine, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Katherine. - Reisverslag uit Katherine, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Katherine.

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

08 December 2012 | Australië, Katherine

Vandaag vroeg op voor de boottocht over Katherine Gorge van 1400 uur. We waren op tijd namelijk om 09.30 Zwemmen kon daar niet ivm het krokodillen gevaar en om te wandelen was het te heet nml 45 graden. De korte wandeling was gesloten vanwege renovatie. Dan maar hangen hangen hangen....... En dan nog al die vliegen.nJohan werd er flink sjagerijnig van. Na de lunch konden we boot op. Het is een rivier tussen twee kloven, een lager en een hoger gedeelte. Waardoor wij een keer op een andere boot moesten overstappen. een prachtige tocht. Op de terugtocht konden we nog ff zwemmen waar gelukkig geen crocs zaten. Op de c amping een wasje gedaan en daar lag een slang naar ons te kijken. Johan zei heel nuchter moet je daar kijken en Frank aahhh '' een sssssslang''.. Toen schrok Johan ook