Ayers Rock - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Ayers Rock - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Ayers Rock

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

02 December 2012 | Australië, Alice Springs

Om half 5 opgestaan om de zonsopgangnte kunnen zien bij Uluru. De afstand was toch iets groter dan we verwacht hadden, want we waren net iets te laat. Wel bijna een kangeroe aangereden. Desalniettemin een mooi schouwspel.Ontberen opnde parkeerplaats, om daarna de wandeling om heen de Uluru rock te maken. Het was warm, maar gelukkig niet bloedheet. Na de wandeling zijn we naar het cultureel centrum van Ayers Rock geweest. Cultuur van de aborginals en dier- en plantsoorten in deze regio kan je hier bekijken.
S'middags terug naar de camping gereden om daar wat te relaxen en te zwemmen.
Om s'avonds, toen wel op tijd, naar de zonsondergang van de Uluru geweest. Een schitterend schouwspel van mooie kleuren. En daarna weer op tijd naar bed......