Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Frank & Johan - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Frank & Johan

27 November 2012 | Australië, South Perth

Maandagavond laat zijn we in Perth aangekomen, waar we werden opgewacht door Ingrid en haar dochter Danique. Het was een uurtje rijden naar hun huis, vol op zitten kletsen dus we waren zo thuis. Haar man Wim had de volgende dag vrijgenomen zodat we die dag the Pinacles konden bezoeken. Onderweg nog koffie gedronken en ja hoor de eigenaresse was ook een Nederlandse. Woensdag zijn we door Wim afgezet in Perth en hebben een korte stadwandeling gedaan. Wim ging naar zijn werk en wij zijn naar het Kingspark gelopen. Daar wat rondgewandeld. Vandaag was het slecht weer nl storm en regen. Terwijl Ingrid ons heeft verteld dat we geen jas mee hoefde te nemen, het is maar een buitje :-) :-) . Dit was toch uitzonderlijk weer voor Perth. Vanuit hier hebben we de metro gepakt naar Fremantle. Hier hebben we de gevangenis en fishing harbour bezocht. S'avonds met zijn allen uit eten geweest in en Nederlands restaurant Bite. Friet met frikadelllen en kroketen op :-)

• 29 November 2012 - 19:54

José:

Hoi hoi,

Leuk om rondgeleid te worden door vrienden. Zeker bij gekletst. En zo lekker hollands, friet met frikadellen en kroketten.
    Ik mis de foto's..... maar ook de foto's die je eral op had gezet? Kwijt????
    Nu met de camper weer verder, nog wat km. maken.
    De webcam is binnen, dus een poging wagen om te skypen.....?

Liefs José xxx

• 05 December 2012 - 12:08

Stannie:

Hoi Frank en Johan,

Lekker, die frietjes en kroketten. Je blijft een Nederlander, he!

Geniet van jullie reis!

Stannie